Lid worden van

Veloclub 't Zuid

Lid worden van Veloclub ‘t Zuid? Dat kan heel eenvoudig door het inschrijvingsformulier onderaan deze pagina in te vullen. Het lidgeld bedraagt € 30 per jaar. Daarnaast vragen we leden zich te verzekeren door aan te sluiten bij Cycling Vlaanderen (zie hieronder) en één basisoutfit van de clubkledij aan te kopen. Die basisoutfit kost € 140. Al krijg je als lid van Veloclub 't Zuid € 20 euro korting Meer over de aankoop van onze kledij vind je hier.

Als lid van Veloclub 't Zuid verklaar je je akkoord met ons reglement. Het lidgeld kan je overschrijven op ons rekeningnummer BE87 0689 0411 4694, met vermelding van je naam en voornaam.

Cycling Vlaanderen

Om lid te worden van Veloclub 't Zuid, moet je ook aansluiten bij Cycling Vlaanderen, dat is de wielerbond. Voor 28 euro ben je een heel jaar lang 24 uur per dag en 7 dagen op 7 verzekerd als je op stap gaat met de fiets. Bovendien betalen de meeste ziekenfondsen minstens een deel van je aansluiting terug en kan je voor dezelfde prijs je hele gezin verzekeren. Bij je inschrijving bij Cycling Vlaanderen, kan je aangeven dat je lid wordt van Veloclub 't Zuid. Ons stamnummer bij Cycling Vlaanderen is 02016007.

Ben je al lid van Cycling Vlaanderen? Dan volstaat het in te loggen op de site van Cycling Vlaanderen en je vergunning te wijzigen van 'Individueel' naar lid van Veloclub. Je vindt onze club makkelijk terug via ons stamnummer 02016007.

Inschrijvingsformulier Veloclub 't Zuid